Start Blog Aktualności EBC Brakes Racing 6-tłoczkowy Big Brake Kit dedykowany do BMW F4X-Series

EBC Brakes Racing 6-tłoczkowy Big Brake Kit dedykowany do BMW F4X-Series

03.03.2023
|
kategoria Aktualności
Przedstawiamy całkowitą nowość, 6-tłoczkowy zestaw Apollo Big Brake Kit dedykowany do BMW M135i oraz M235i F4X Series
 
EBC Brakes Racing 6-tłoczkowy Big Brake Kit dedykowany do BMW F4X-Series

- Całkowicie nowy 6-tłoczkowy zestaw dużych hamulców stanowi ogromny krok naprzód na rynku wydajnych układów hamulcowych
- Łatwo dostępny w najnowszych modelach BMW M235i Gran Coupe (2019- )
- Wyposażony w 6-tłoczkowe przednie zaciski, 355 mm w pełni pływające, dwuczęściowe tarcze , przednie klocki Bluestuff™ NDX, przednie plecionki i wszystkie wymagane płyny/akcesoria
 
EBC Brakes Racing 6-tłoczkowy Big Brake Kit dedykowany do BMW F4X-Series

Jeden gigantyczny skok w zakresie skutecznego hamowania

Zestawy dużych hamulców Apollo firmy EBC Brakes Racing stanowią najlepsze ulepszenie, jeśli chodzi o poprawę siły hamowania.

W komplecie z oszałamiającymi sześciotłoczkowymi zaciskami brytyjskiej inżynierii i całym sprzętem potrzebnym do całkowitej wymiany wszystkich równoważnych elementów przedniej osi seryjnego układu hamulcowego pojazdu, te kompletne zestawy zapewniają mocniejsze i bardziej responsywne wyczucie pedału hamulca i pozwalają jechać znacznie dłużej bez początku zaniku hamulca.

Zestawy hamulców Apollo Big Brake są również dostarczane z przednimi przewodami hamulcowymi w oplocie i płynem o wysokiej wydajności, zapewniając ulepszenie hamulca, które zapewnia maksymalną skuteczność hamowania.

Zestawy te są teraz dostępne dla serii F4X BMW M235i Gran Coupe – duetu sportowych samochodów kompaktowych, które słyną z dostarczania kierowcy emocji.
 
EBC Brakes Racing 6-tłoczkowy Big Brake Kit dedykowany do BMW F4X-Series
Zaciski 6-tłokowe serii Apollo

Kluczowe cechy:
  • Lekki, ale wytrzymały aluminiowy 6-tłoczkowy zacisk hamulcowy EBC
  • Dwuczęściowa, skręcana konstrukcja zawiera śruby ze stali o wysokiej wytrzymałości na rozciąganie 12,9 do wzmocnienia sekcji mostka zacisku (komputerowa analiza FEA pokazuje, że zapewnia to znaczną poprawę sztywności zacisku w porównaniu z konstrukcją monoblokową)
  • Wykonane z odlewów niskociśnieniowych poddanych obróbce cieplnej (zapewnia to zauważalną przewagę wydajności w porównaniu z konwencjonalnymi zaciskami odlewanymi grawitacyjnie, wykazując wyższą ogólną wytrzymałość i porównywalną sztywność korpusu zacisku do kucia)
  • Uszczelnienia płynem odpornym na wysokie temperatury w połączeniu z pełnymi uszczelnieniami przeciwpyłowymi zapewniają maksymalną ochronę przed brudem i zanieczyszczeniami drogowymi
  • Lekkie, schodkowe tłoki z anodyzowanego na twardo aluminium z ząbkowanymi / ażurowymi noskami tłoków, które zmniejszają przenoszenie ciepła do hydrauliki hamulcowej
  • Każde pojedyncze ciśnienie w zacisku hamulca testowane do 2500 psi
  • Osprzęt i osprzęt w całości ze stali nierdzewnej, zapewniające trwałość i długowieczność – ten zacisk nigdy nie rdzewieje
  • Wykorzystuje standardowe kształty klocków, dając wybór przy doborze klocków hamulcowych
  • Zamiast malowania proszkowego, wszystkie zaciski Apollo wykorzystują zaawansowany, wysokotemperaturowy proces powlekania poliestrem Teflon™, aby zapewnić doskonały wygląd przez znacznie dłuższy czas. Obecnie dostępne w kolorze Stealth Black, Storm Shadow Blue, Luminous Yellow i Racing Red
EBC Brakes Racing 6-tłoczkowy Big Brake Kit dedykowany do BMW F4X-Series
W pełni pływające, 2-częściowe tarcze hamulcowe

Kluczowe cechy:
  • W pełni pływające, dwuczęściowe tarcze 355 x 32 mm, które umożliwiają swobodne rozszerzanie się pierścienia zewnętrznego w odpowiedzi na ciepło (zmniejsza to naprężenia, co z kolei wydłuża żywotność tarczy i zmniejsza tendencję do pękania tarczy podczas ekstremalnego użytkowania)
  • Szpule napędowe wykonane z jednego kawałka stali nierdzewnej zapewniają maksymalną wytrzymałość i odporność na korozję (zmniejsza to wymagania konserwacyjne i zapewnia swobodne unoszenie się pierścienia zewnętrznego w miarę upływu czasu)
  • Pierścienie wirnika mają 48 kierunkowych wewnętrznych zakrzywionych łopatek dla lepszego chłodzenia
  • Unikalna konstrukcja szczeliny „Swept Groove” zapewnia skuteczne odprowadzanie pyłu i gazów hamulcowych, zapewniając jednocześnie dobre wstępne zaciśnięcie hamulca
  • Teraz z najnowszym, odpornym na korozję wykończeniem termicznym w kolorze czarnym — najnowszym osiągnięciem w zapobieganiu rdzy
EBC Brakes Racing 6-tłoczkowy Big Brake Kit dedykowany do BMW F4X-Series

Klocki hamulcowe Bluestuff™ NDX Performance Kluczowe

cechy:
  • Każdy 6-tłokowy zestaw Apollo Big Brake EBC jest dostarczany z klockami EBC Bluestuff™ NDX na przednią oś
  • Teraz dopuszczony do ruchu drogowego na większości rynków, Bluestuff™ NDX łączy w sobie doskonały zimny smak z możliwością dobrego działania w krótkich okresach warunków torowych/wyścigowych
EBC Brakes Racing 6-tłoczkowy Big Brake Kit dedykowany do BMW F4X-Series

Przewody hamulcowe w oplocie ze stali nierdzewnej

Najważniejsze cechy:
  • Każdy zestaw jest dostarczany z przewodami hamulcowymi EBC Brakes w oplocie ze stali nierdzewnej na przednią oś
  • Każdy wąż ma oplot zewnętrzny ze stali nierdzewnej, który zapobiega zjawisku znanemu jako „balowanie”, ta oplot zewnętrzny zapobiega gąbkowatości linek gumowych OE i zapewnia większą precyzję i wyczucie podczas hamowania

Najważniejsze cechy płynu hamulcowego Super DOT 4:

Każdy zestaw jest dostarczany z 1 litrem płynu hamulcowego BF307+ super DOT 4. Ten płyn ma temperaturę wrzenia 310°C – znacznie wyższą temperaturę wrzenia niż standardowy płyn DOT 5.1
 
EBC Brakes Racing 6-tłoczkowy Big Brake Kit dedykowany do BMW F4X-Series
SPECYFIKACJA

- Wymiary: 355x32mm

- Numery części:
BBK039BLK-1 (Stealth Black)
BBK039BLU-1 (Storm Shadow Blue)
BBK039YEL-1 (Luminous Yellow)
BBK039RED-1 (Racing Red)

- Zastosowania obejmują
BMW M235i xDrive Gran Coupe F44 (2019- )