Start Motocykle

Motocykle


Klocki hamulcowe motocyklowe



Seria klocków FA - klocki organiczne.

Są najlepszym wyborem dla użytkowników motocykli o turystycznym, miejskim i klasycznym charakterze. Szczególnie polecane dla motocyklistów preferujących spokojny styl jazdy. Seria FA charakteryzuje się średnią żywotnością, niską ceną oraz niskim zużyciem tarcz hamulcowych.




Seria klocków V-PADS

Znacznie zwiększona trwałość okładziny. Wyczucie jak w klocku organicznym, trwałość jak w spiekanym. Idealne do wielkich krążowników i dużych ciężkich V-Twin. Nowy półmetaliczny klocek hamulcowy, którego cena jest w połowie drogi pomiędzy zwykłym klockiem organicznym, a spiekanym. Produkt ten jest szczególnie atrakcyjny jako opcja dla motocykli klasycznych i zabytkowych, które do tej pory miały do wyboru, tylko klocki organiczne. V-Pads proponowane są także do tylnych zacisków do szosowych motocykli w celu wydłużenia czasu eksploatacji klocków.




Seria klocków DOUBLE H – to klocki klasy Superbike.

Wykonane w USA ze stopów spieków miedzi posiadają wysoki współczynnik tarcia, maksymalna moc hamowania, wysoką stabilność temperaturową i żywotność. Wyposażone są w radiator chłodzący ze stali nierdzewnej dla zacisków o tłoczkach bez izolatorów termicznych aby zmniejszyć przepływ ciepła do hydrauliki i dodatkowo wykonane w nowej kompaktowej technologii podwójnego wentylowania aby zredukować w szerokich klockach efekt zginania płyty stabilizującej okładzinę. Szczególnie polecane do motocykli sportowych oraz turystycznych średnich i ciężkich. Dla kierowców preferujących sportowy styl jazdy, oczekujących wysokiej skuteczności hamowania, dużej stabilności temperaturowej, dobrego wyczucia oraz dobrej trwałości klocków.



Seria klocków VLD – półspiekane (30% zawartości miedzi).

Charakteryzują się chromowanymi blachami podłoża a więc głównie przeznaczone do ciężkich motocykli typu cruiser. Zapewniają walory estetyczne, doskonałe wyczucie hamulca i dłuższą żywotność przy niskim przenoszeniu ciepła i mniejszym zużyciu tarcz hamulcowych.



Seria klocków TT

Dobrej klasy klocki na bazie mieszanki carbonowej do użytku motocrossie, enduro i ATV. Dobra siła hamowania oraz dobra trwałość w suchych warunkach. Klocki o zdecydowanie wzmocnionej formule w porównaniu ze standardowymi mieszankami.



Seria klocków R

Produkowane w USA spiekane klocki hamulcowe ze stopu miedzi do sportu off-road i jazdy użytkowej po bezdrożach. Charakteryzują się najwyższą trwałością w bardzo trudnych warunkach pracy np. błocie, piachu, wodzie. Stabilność temperaturowa na wysokim poziomie. Siła hamowania i dozowalność są poprawne ale słabsze w porównaniu do klocków MXS oraz TT. W motocyklach enduro i cross polecane zwłaszcza do pracy w tylnym zacisku hamulcowym.



Seria klocków MXS

Klocki ze spieków stopów miedzi produkowane w USA których głównym atutem jest ultra wysoki współczynnik tarcia. Materiał z wykończoną diamentem powierzchnią zapewnia szybkie hamowanie. Dostarczane w komplecie wraz z pinem mocującym klocki w zacisku – odpowiednim do wszystkich motocykli crossowych i enduro. W tej klasie pojazdów jest to zdecydowanie najlepszy produkt jaki można zastosować jeżeli chcemy posiadać mocne i stabilne temperaturowo hamulce o stosunkowo wysokiej trwałości. Często do długich rajdów w ciężkich warunkach zalecamy stosowanie klocków MXS w przednim zacisku a serii R w zacisku tylnym.



Seria klocków SXR

Seria racingowych, spiekanych klocków hamulcowych przeznaczonych do pojazdów Side by Side. Wyprodukowane w USA, zapewniają maksymalne tarcie oraz wysoką stabilność cieplną w każdych warunkach pogodowych oraz w każdym terenie.



Seria klocków EPFAX

Klocki hamulcowe do motocykli sportowych przeznaczone dla użytkowników jeżdżących na torze wyścigowym np. na tzw „track days”, a także preferujących wybitnie sportowy styl jazdy na ulicy. Kluczowe cechy tej formuły to: wysoka stabilność temperaturowa, zwiększony współczynnik tarcia, doskonała dozowalność, lepsze wychładzanie cylinderków hamulcowych, dzięki zastosowaniu perforowanych płytek radiatora ze stali nierdzewnej, zwiększona trwałość, niskie zużycie okładziny w stosunku do klocków organicznych, zredukowane zużycie tarcz hamulcowych, dzięki doskonałej technologii spieku mieszanki sinterowej. Cena – droższe od standardowych formuł szosowych.



Seria klocków GPFAX

Klocki hamulcowe przeznaczone do motocykli wyścigowych, przeznaczonych wyłącznie na tor wyścigowy. Najwyższa stabilność temperaturowa, bardzo wysoki współczynnik tarcia, doskonała dozowalność (liniowy wzrost siły hamowania wraz ze wzrostem ciśnienia pompy, wyczucie siły hamowania), lepsze wychładzanie cylinderków hamulcowych dzięki zastosowaniu perforowanych płytek radiatora ze stali nierdzewnej, odporność na tzw. Fading, praktycznie identyczna skuteczność hamowania w pełnym zakresie temperatur. Najdroższa formuła klocków EBC.



Seria klocków SFA

Gama organicznych i spiekanych klocków hamulcowych do skuterów, z najszlachetniejszych materiałów najwyższej jakości, przeznaczone do lekkich motocykli i skuterów. Oferują dobrą żywotność i dobrą początkową reakcję już od zimnych hamulców. Ich bardzo niska cena przy bardzo wysokiej jakości tłumaczy ich olbrzymią popularność.



Seria klocków SFAC

Skutery ewoluowały w ostatnich latach i obecnie posiadają pojemności rzędu 800cc oraz osiągają prędkości do 200 km/h. Wymagało to ponownego przemyślenia i przeprojektowania standardowych hamulców skuterowych. Nowa seria SFAC Carbon EBC zapewnia wyższą wydajność oraz żywotność klocków dla gamy średnich i ciężkich skuterów. Klocki te posiadają w swoim składzie 30% zawartości miedzi i są produkowane w Wielkiej Brytanii. SFAC są idealnym wyborem dla cięższych i większych skuterów w dynamicznym zastosowaniu i nadają się do stosowania ze wszystkimi rodzajami materiałów tarcz.



Seria klocków SFA HH

Charakteryzują się o wiele większą trwałością niż OEM oraz inne klocki z gamy skuterowej. SFA HH posiadają okładziny ze spieków metali, dedykowanych do skuterów o dużej masie i dużych mocach (nawet modeli wyścigowych). Zapewniają doskonałe hamowanie w każdych warunkach atmosferycznych równocześnie gwarantując brak jakichkolwiek uszkodzeń tarcz hamulcowych.



Szczęki hamulcowe

Wykonane z wysokociśnieniowych odlewów aluminiowych i klejonych okładzin hamulcowych wysokiej jakości. Wszystkie okładziny mają perfekcyjny promień i przycięte krawędzie oraz sfazowania na końcach okładzin. W komplecie dostarczane są sprężyny takie jak oryginalne. WG – “water grove”, szczęki wykonane w identyczny sposób jak zwykłe, posiadają dodatkowo wzmocniony kevlarem materiał cierny oraz wielokrotne nacięcia prowadzone pod kątem w celu odprowadzania brudu, kurzu, wody i szlamu. Technologia ta poprawia hamowanie oraz przedłuża trwałość szczęk i bębnów hamulcowych. Zaleca się stosowanie tych szczęk do pojazdów eksploatowanych w trudnych warunkach.


Tarcze motocyklowe Off Road


EBC OE Rotor

Wykonane z hartowanej węglowej stali pokrytej cynkiem, co zapobiega pojawianiu się rdzy. Seria D - bezpośredni zamiennik dla części oryginalnych.

EBC Supercross Contour Rotor

Seria C - tarcza Contur poprzez dodatkowe nacięcia na obrzeżu zostaje zwiększona powierzchnia oddająca ciepło, oraz poprawione zostaje chłodzenie układu hamulcowego.

EBC Supercross Contour Rotor

Zestaw zwiększający średnice standardowej tarczy który zawiera - tarcza Contur o zwiększonej średnicy do 250 mm - kostka relokacyjna

EBC Oversize MX

Zestaw zawierający tarczę hamulcowa o średnicy 280mm oraz kostkę relokacyjną. Tak zmodyfikowany układ hamulcowy daje nam większa kontrole hamowania oraz jej siłę Zestaw dostępny również z tarczą Contour, która posiada mniejszą masę oraz pomaga w samo-oczyszczaniu i chłodzeniu układu hamulcowego.

EBC Supermoto Contour Kit

Tarcza o średnicy 320mm oraz kostka relokacyjna.


Tarcze motocyklowe Street & Race


EBC Pro-lite Street & Race Hybrid

Nowa seria tarcz EBC "X" oraz "XC", to doskonałe wyniki w hamowaniu. Nowy rotor cierny ze stali nierdzewnej, ultra lekka budowa, mocowania w sześciu punktach oraz zastosowany system pływający SD sprawia, że jest to doskonały wybór zarówno na tor jaki i do codziennego użytku. Dostępna w wersji "X"- standard, jak i "XC" czyli Contur.

EBC Stainless Steel Rear Brake Rotors

Tylne tarcze hamulcowe do motocykli zarówno na tor jak i szosowych, teraz wykonane ze stali nierdzewnej oraz dostępne w dwóch atrakcyjnych wzorach. Standard oraz Contur.

EBC Pro-lite Replacement Rotors

Tarcze standard wykonane ze stali nierdzewnej, oznaczone indeksami "LS" oraz "RS" odpowiednio dla strony lewej oraz prawej. W niedalekiej przyszłości seria ta zastąpiona zostanie modelem X oraz XC.

EBC Streetfighter Custom Brake Rotor

Stylowa tarcza dla miłośników tuningu oraz osób chcących posiadać nietuzinkowy motocykl. Tarcza uniwersalna dla lewej jak i prawej strony wykonana ze stali nierdzewnej. Wewnętrzna cześć tarczy lakierowana oraz polerowana do połysku.

EBC VEE Rotor

Tarcze serii VEE przednie to tarcze pływające, bardzo lekkie. System SD odpowiada za pływajće połączenie z centrum mocującym tarczy za pomocą 6 nitów. Dostępne w 5 kolorach. Standardem jest tarcza z czarnym środkiem. Tarcze serii VEE wykonane są z wysokogatunkowej niemieckiej stali nierdzewnej. Tarcza VEE na tył idealnie komponuje się z przednią tarczą.

EBC Oversize Scooter Kits

Zestaw zwiększający średnice tarczy hamulcowej dla skuterów. Jest to bardzo dobry sposób na tuning mechaniczny jak i optyczny naszych małych jednośladów. Zestaw podmienia standardową tarcze o średnicy 190mm lub 220mm na wpełni wentylowana tarcze o średnicy 250mm. Tak zmodyfikowany układ hamulcowy może poprawić skuteczność hamowania nawet o 30% Dostępne dla tarcz o numerach: MD901, MD910, MD923, MD924, MD925, MD943.


Sprzęgła motocyklowe


Seria CK

Są to sprzęgła jakością odpowiadające oryginalnym. Baza do produkcji to wysokiej jakości korek z pregnacją cząstkami aluminium w celu zwiększenia odporności na zużycie oraz odporności na temperaturę. Dodatkowo materiał ten jest prasowany wysokociśnieniowo. Sprzęgła serii CK dostępne są do szerokiej gamy motocykli która ciągle się poszerza. Zestaw zawiera komplet tarcz ciernych sprzęgła.

Seria CKF

To nazwa nowych tarcz ciernych EBC, które zostały wzbogacone włóknami karbonowymi. Stworzone z myślą o motocrossie i ATV, aby wytrzymywać więcej, dawać lepsze wyczucie sprzęgła i być bardziej odpornymi na temperatury i obciążenia w porównani ze sprzęgłami korkowymi.

Seria SRC

Tarcze sprzęgła wykonane z Aramidu. Do zestawu dołączone są utwardzone sprężyny ( jeżeli występują ). Zestaw SRC jest idealny dla cięższych motocykli sportowych i dla osób lubiących szybki i agresywny styl jazdy. Zaletami serii SRC są: -wyższa odporność na temperaturę -dłuższa żywotność

Seria SRK

Zestaw SRK to kompletne sprzęgło w skład którego wchodzą: - aramidowe tarcze sprzęgła - stalowe przekładki - sprężyny lub płytki sprężynujące (jeżeli występują). Podobnie jak sprzęgła SRC, idealne dla cięższych motocykli sportowych i dla osób lubiących szybki i agresywny styl jazdy. SRK to najlepszy wybór i drugie życie dla twojego motocykla.

Seria DRC

Bazą dla sprzęgła DRC jest prasowany wysokociśnieniowo Korek z domieszką Aluminium, podobnie jak w sprzęgłach szosowych CK. Zestaw zawiera komplet wymaganej ilości tarcz ciernych do zamontowania. W przypadku sprzęgieł Off-Road, EBC zaleca montaż kompletnych zestawów DRC. Większość sprzęgieł montowanych w motocyklach off-road wyposażone jest w aluminiowe przekładki, które zużywają się szybciej oraz zanieczyszczają olej w twoim silniku. Aby do tego nie dopuścić zastosuj kompletne sprzęgło DRC ze stalowymi przekładkami, które charakteryzują się dłuższa żywotnością ale i polepszą osiągi twojego motocykla.

Seria DRCF

Zestaw ten zawiera: - wzmocnione tarcze cierne włóknami karbonowymi, aby zwiększyć wytrzymałość i wyczucie sprzęgła - komplet stalowych przekładek o punktowanej powierzchni w celu uzyskania lepszego smarowania - komplet wzmocnionych sprężyn. Jeżeli nie chcesz wymieniać całego sprzęgła, możesz zakupić same tarcze cierne CKF. Jednak pamiętaj, aby zastosować wzmacniane sprężyny, gdyż standardowe ulegają szybszemu zużyciu pod wpływem ciepła.