Serwis internetowy korzysta z plików cookies. Pliki cookies mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, statystycznych, a także w celu personalizacji serwisu do indywidualnych potrzeb użytkownika. Korzystając z serwisu zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies
Start Motocykle

Motocykle


Klocki hamulcowe motocyklowe Off Road


Seria klocków TT

Moto-Cross, Sport oraz Enduro. Mieszanka okładziny oparta na Karbonie z przeznaczeniem do motocykli enduro, moto-cross, oraz ATV z wyłaczeniem cięzkich warunków blotnych . W błoto, piasek lub trudny mokry teren polecamy nasze mocniejsze sinterowe mieszanki, w celu osiągnięcia dłuższej żywotności.

Seria klocków R

Kolcik serii R dedykowane są do pojazdów Quad, ATV, Hard Enduro oraz Moto-Cross. Sinterowe klocki hamulcowe wykonane w Stanach Zjednoczonych z przeznaczeniem do sportu oraz jazdy rekreacyjnej w średnim oraz ciężkim terenie. Szczególnie polecane do warunków takich jak błoto, piasek lub trudny mokry teren. Charakteryzuje je bardzo duża żywotnośc przy umierkowanej sile hamowania

Seria klocków MXS

Moto-Cross Race. Najwyższej jakości klocki hamulcowe z przeznaczeniem do bardzo ciężkich warunków. Wykonane w unikalnej technologii, dzięki czemu ułatwia zwiększenie siły hamowania i jej dozowanie. Ponadto w zestawie znajdują się sworznie wymagane do zamontowania klocków hamulcowych.


Klocki hamulcowe motocyklowe Street & Road Race


Seria klocków FA Standart

Podstawowy typ klocków hamulcowych zbudowany na bazie technologii ECO friendly. Mieszanka ta plasuje te klocki w klasie średniej. Całkowicie bezazbestowe i nietoksyczne. Bardzo dobre czucie hamulca oraz umiarkowane zużycie. Zalecane do codziennego użytku. Standardowa mieszanka to optymalna siła hamowania oraz odpowiednio długie przebiegi.

Seria klocków V-Pad

Całkowicie bezazbestowe, na bazie organicznej przeznaczone do cięższych motocykli turystycznych. 30% dodatek miedzi sprawia że klocki te wytrzymałościowo zbliżają się do poziomu sinterów. V-Pady mają średnio-wysoki współczynnik tarcia, zachowując skuteczność hamowania w szerokim zakresie temperatur. Potocznie nazywane semi-sinterami łączą w sobie zalety klocków standardowych, oferując dobre czucie i umiarkowane zużycie hamulców, przy zwiększonej stabilności i żywotności charakterystycznej dla klocków sinterowych.

Seria klocków Double-H HH

Stworzone przez Amerykański odział firmy EBC. Seria HHFA to: doskonała siła hamowania oraz żywotność, miedziany stop podkładki okładziny ciernej, w celu lepszego rozkładu temperatury. Podkładki radiacyjne (w wybranych referencjach) ze stali nierdzewnej, które redukują oddawanie ciepła do hydrauliki układu hamulcowego.

Seria klocków GPFA

Klocki hamulcowe GPFA są przeznaczone do motocykli wyścigowych, wyłącznie na tor wyścigowy. Najwyższa stabilność temperaturowa, bardzo wysoki współczynnik tarcia, doskonała dozowalność, lepsze wychładzanie cylinderków hamulcowych dzięki zastosowaniu perforowanych płytek radiatora ze stali nierdzewnej.

Seria klocków EPFA

Jeżeli ktoś myślał ze EBC nie przewidziało kolejnej serii klocków to jest w błędzie. Ta seria klocków klasy HIGH END posiada najnowsze osiągnięcia w dziedzinie materiałów zastosowanych w układach hamulcowych. Bardzo droga mieszanka zawierająca spiek brązu oraz materiałów nowej ery takich jak wolfram oraz molibden, która gwarantuje doskonałą przyczepność oraz odporność. Seria EP dedykowana jest dla miłośników jazdy torowej oraz dla użytkowników którzy preferują agresywny styl jazdy. Zapotrzebowanie na serie EP jest tak wielkie że EBC zdecydowało się wprowadzić tą mieszankę dla wielu popularnych motocykli sportowych oraz motocykli o dużej masie i mocy.


Tarcze motocyklowe Off Road


EBC OE Rotor

Wykonane z hartowanej węglowej stali pokrytej cynkiem, co zapobiega pojawianiu się rdzy. Seria D - bezpośredni zamiennik dla części oryginalnych.

EBC Supercross Contour Rotor

Seria C - tarcza Contur poprzez dodatkowe nacięcia na obrzeżu zostaje zwiększona powierzchnia oddająca ciepło, oraz poprawione zostaje chłodzenie układu hamulcowego.

EBC Supercross Contour Rotor

Zestaw zwiększający średnice standardowej tarczy który zawiera - tarcza Contur o zwiększonej średnicy do 250 mm - kostka relokacyjna

EBC Oversize MX

Zestaw zawierający tarczę hamulcowa o średnicy 280mm oraz kostkę relokacyjną. Tak zmodyfikowany układ hamulcowy daje nam większa kontrole hamowania oraz jej siłę Zestaw dostępny również z tarczą Contour, która posiada mniejszą masę oraz pomaga w samo-oczyszczaniu i chłodzeniu układu hamulcowego.

EBC Supermoto Contour Kit

Tarcza o średnicy 320mm oraz kostka relokacyjna.


Tarcze motocyklowe Street & Race


EBC Pro-lite Street & Race Hybrid

Nowa seria tarcz EBC "X" oraz "XC", to doskonałe wyniki w hamowaniu. Nowy rotor cierny ze stali nierdzewnej, ultra lekka budowa, mocowania w sześciu punktach oraz zastosowany system pływający SD sprawia, że jest to doskonały wybór zarówno na tor jaki i do codziennego użytku. Dostępna w wersji "X"- standard, jak i "XC" czyli Contur.

EBC Stainless Steel Rear Brake Rotors

Tylne tarcze hamulcowe do motocykli zarówno na tor jak i szosowych, teraz wykonane ze stali nierdzewnej oraz dostępne w dwóch atrakcyjnych wzorach. Standard oraz Contur.

EBC Pro-lite Replacement Rotors

Tarcze standard wykonane ze stali nierdzewnej, oznaczone indeksami "LS" oraz "RS" odpowiednio dla strony lewej oraz prawej. W niedalekiej przyszłości seria ta zastąpiona zostanie modelem X oraz XC.

EBC Streetfighter Custom Brake Rotor

Stylowa tarcza dla miłośników tuningu oraz osób chcących posiadać nietuzinkowy motocykl. Tarcza uniwersalna dla lewej jak i prawej strony wykonana ze stali nierdzewnej. Wewnętrzna cześć tarczy lakierowana oraz polerowana do połysku.

EBC VEE Rotor

Tarcze serii VEE przednie to tarcze pływające, bardzo lekkie. System SD odpowiada za pływajće połączenie z centrum mocującym tarczy za pomocą 6 nitów. Dostępne w 5 kolorach. Standardem jest tarcza z czarnym środkiem. Tarcze serii VEE wykonane są z wysokogatunkowej niemieckiej stali nierdzewnej. Tarcza VEE na tył idealnie komponuje się z przednią tarczą.

EBC Oversize Scooter Kits

Zestaw zwiększający średnice tarczy hamulcowej dla skuterów. Jest to bardzo dobry sposób na tuning mechaniczny jak i optyczny naszych małych jednośladów. Zestaw podmienia standardową tarcze o średnicy 190mm lub 220mm na wpełni wentylowana tarcze o średnicy 250mm. Tak zmodyfikowany układ hamulcowy może poprawić skuteczność hamowania nawet o 30% Dostępne dla tarcz o numerach: MD901, MD910, MD923, MD924, MD925, MD943.


Sprzęgła motocyklowe


Seria CK

Są to sprzęgła jakością odpowiadające oryginalnym. Baza do produkcji to wysokiej jakości korek z pregnacją cząstkami aluminium w celu zwiększenia odporności na zużycie oraz odporności na temperaturę. Dodatkowo materiał ten jest prasowany wysokociśnieniowo. Sprzęgła serii CK dostępne są do szerokiej gamy motocykli która ciągle się poszerza. Zestaw zawiera komplet tarcz ciernych sprzęgła.

Seria CKF

To nazwa nowych tarcz ciernych EBC, które zostały wzbogacone włóknami karbonowymi. Stworzone z myślą o motocrossie i ATV, aby wytrzymywać więcej, dawać lepsze wyczucie sprzęgła i być bardziej odpornymi na temperatury i obciążenia w porównani ze sprzęgłami korkowymi.

Seria SRC

Tarcze sprzęgła wykonane z Aramidu. Do zestawu dołączone są utwardzone sprężyny ( jeżeli występują ). Zestaw SRC jest idealny dla cięższych motocykli sportowych i dla osób lubiących szybki i agresywny styl jazdy. Zaletami serii SRC są: -wyższa odporność na temperaturę -dłuższa żywotność

Seria SRK

Zestaw SRK to kompletne sprzęgło w skład którego wchodzą: - aramidowe tarcze sprzęgła - stalowe przekładki - sprężyny lub płytki sprężynujące (jeżeli występują). Podobnie jak sprzęgła SRC, idealne dla cięższych motocykli sportowych i dla osób lubiących szybki i agresywny styl jazdy. SRK to najlepszy wybór i drugie życie dla twojego motocykla.

Seria DRC

Bazą dla sprzęgła DRC jest prasowany wysokociśnieniowo Korek z domieszką Aluminium, podobnie jak w sprzęgłach szosowych CK. Zestaw zawiera komplet wymaganej ilości tarcz ciernych do zamontowania. W przypadku sprzęgieł Off-Road, EBC zaleca montaż kompletnych zestawów DRC. Większość sprzęgieł montowanych w motocyklach off-road wyposażone jest w aluminiowe przekładki, które zużywają się szybciej oraz zanieczyszczają olej w twoim silniku. Aby do tego nie dopuścić zastosuj kompletne sprzęgło DRC ze stalowymi przekładkami, które charakteryzują się dłuższa żywotnością ale i polepszą osiągi twojego motocykla.

Seria DRCF

Zestaw ten zawiera: - wzmocnione tarcze cierne włóknami karbonowymi, aby zwiększyć wytrzymałość i wyczucie sprzęgła - komplet stalowych przekładek o punktowanej powierzchni w celu uzyskania lepszego smarowania - komplet wzmocnionych sprężyn. Jeżeli nie chcesz wymieniać całego sprzęgła, możesz zakupić same tarcze cierne CKF. Jednak pamiętaj, aby zastosować wzmacniane sprężyny, gdyż standardowe ulegają szybszemu zużyciu pod wpływem ciepła.